Skip to content

Coördinator Beheer & Onderhoud

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamFM

Functieomschrijving

Coördinator Beheer & Onderhoud


Ben jij analytisch sterk, technisch goed onderlegd en op zoek naar een werkomgeving waar jij je verder kan ontwikkelen? Lees dan snel verder.


Startdatum: in overleg

Uren: 32 - 40 uur p/w

Standplaats: Amsterdam


Laten we bij het begin beginnen. Young Group is een facilitaire dienstverlener in vastgoed en onderwijs. We werken en denken mee met verschillende opdrachtgevers op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Young Group is een snelgroeiende organisatie wat betekent dat er veel ruimte is voor eigen inbreng. Komt onderstaand niet helemaal overeen met je wensen, maar heb je wel interesse? Schroom dan niet om contact op te nemen. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.


De functie

De functie Coördinator Beheer & Onderhoud binnen Young Group bestaat uit twee delen: teamleider facilitair en projectmanager MJOP. Enerzijds ben je verantwoordelijk voor je eigen team, bestaande uit ongeveer tien facilitaire collega’s op diverse locaties bij opdrachtgevers binnen regio Noord- en Zuid-Holland. Aan de andere kant draag je zorg voor het (laten) opstellen en uitvoeren van de MJOP opdrachten.


Teamleider facilitair

Als facilitair coordinator ben je verantwoordelijk voor de optimale inzetbaarheid van jouw team en zorg je ervoor dat jouw collega’s met plezier naar hun werk gaan. Aan jou de taak om hen mee te nemen in het organisatieproces, wat inhoudt dat je van a tot z verantwoordelijk bent voor jouw teamleden. Je bent een aanspreekpunt, sparringpartner en vertrouwenspersoon. Verder begeleid en beoordeel je medewerkers op gebied van persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Daarnaast ben je de contactpersoon van de opdrachtgevers waar jouw collega’s werken. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes verloopt en fungeert als schakel tussen jouw team en de opdrachtgevers. Verder zorg je voor de juiste uitvoering en afhandeling van servicemeldingen en zorg je dat (technische) mankementen en onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd op de locaties. Jij houdt dan ook het overzicht over de verschillende projecten en de invulling hiervan.


Projectmanager MJOP

Je bent (in samenwerking met collega’s) verantwoordelijk voor de aansturing van verschillende projecten en facilitaire contracten op het gebied van onderhoud, duurzaamheid, energiebesparing en smart building tools. Je begeleidt onderhoudsactiviteiten en draagt onder andere zorg voor de uitwerking van duurzame MJOP's. In de pre-projectfase denk je actief mee over de haalbaarheid en impact van de onderhoudsactiviteiten en laat hierop studies uitvoeren om vervolgens een business case op te kunnen stellen, welke je gaande het project beheert. In de uitvoeringsfase(n) zie je toe op de nakoming van afspraken met de klant, gebruikers en leveranciers en stem je af met de senior specialisten. Je organiseert overlegmomenten en zit deze voor, plant de werkzaamheden in, deelt de taken uit en beoordeelt de kwaliteit van het geleverde werk. Vanuit onderhoud en beheer zorg je voor de juiste verwerking en afhandeling van meldingen vanuit de Servicedesk.

Onze MJOP afdeling staat nog in de kinderschoenen. Naast het opstellen en uitvoeren van de MJOP projecten, aan jou tevens de taak om deze afdeling te professionaliseren en naar een volgend niveau te tillen.


Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een relevant MBO diploma en HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring met MJOP projecten is een enorme pre;
  • Je hebt jouw BHV certificaat behaald (of bent bereid deze te behalen);
  • Je hebt jouw VCA-VOL certificaat behaald (of bent bereid deze te behalen);
  • Je bent bereid om te reizen naar opdrachtgevers;
  • Goede beheersing van Nederlands en Engelse taal;
  • Je bent sociaal en communicatief sterk en stelt altijd de juiste vragen. Zowel binnen de organisatie als bij de opdrachtgever;
  • Je hebt de ambitie om met ons team te bouwen aan de toekomst van de organisatie.


Waarom Young Group?

Simpel. Onze werksfeer en ons team. Oké, dat zegt iedere organisatie, maar bij ons is het écht zo. We zijn een klein en hecht team, werken graag samen, helpen elkaar waar nodig en - het belangrijkst - we maken plezier. Zo organiseren we regelmatig verschillende activiteiten, uitjes en borrels. Maar ook op kantoor hebben we de grootste lol. De uitspraak ‘een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd’ gaat bij ons zeker op.


Onze organisatiestructuur is horizontaal en kent dus korte (management)lijnen. Hierdoor is veel ruimte voor eigen initiatief en groei. We streven naar ontwikkeling en verbetering op zowel professioneel als persoonlijk niveau en zetten individuele opleidingsbudgetten in om blijvend te kunnen leren en ontwikkelen.


Verder hebben we een no-nonsense mentaliteit en hebben we onze zaken op orde. We voorzien je van een leuke werkplek en goede hulpmiddelen (o.a. laptop, telefoon en auto) om fijn en gezond te werken en doen een bijdrage (50%) in de pensioenopbouw. Deels thuiswerken behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.

Vereisten

Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands.

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!


Nederland, Noord-Holland, Amsterdam
Nederland, Noord-Holland, Amsterdam