Overslaan naar content

Facilitair medewerker parttime

Lelystad, Flevoland, NederlandFO

Functieomschrijving

Word jij Facilitair servicedesk medewerker in Lelystad?


Sta jij voor kwaliteit, ben je communicatief sterk en dienstverlenend ingesteld? Houd je daarnaast van werken in een team en vind je het leuk om andere te helpen? Lees dan snel verder.


Startdatum: 01-02-2024

Uren: 16 tot 24 uur p/w

Aanstelling: 1 jaar (met optie tot verlenging en vast dienstverband)

Standplaats: Lelystad


Wij zijn op zoek naar een ervaren facilitair servicedeskmedewerker voor een overheidsinstantie in Lelystad. Je komt van maandag tot en met vrijdag (dagen in overleg) te werken in een team van meerdere servicedesk medewerkers. De servicedesk van P&O en ICT zijn naast de facilitaire servicedesk gevestigd, waardoor er direct overleg mogelijk is.


De functie

In jouw rol als Servicedesk medewerker facilitair ben je het eerste aanspreekpunt voor facilitaire vragen. Jij coördineert, handelt af en/of zorgt dat de juiste persoon benaderd wordt. Je verwerkt meldingen, storingen, verzoeken en klachten van klanten en collega’s. Je bent achtervang bij het ondersteunen bij evenementen. Het kan wel eens voorkomen dat dit in avonden of weekenden valt.


Hieronder vind je een greep uit de werkzaamheden:

  • Het aannemen, registreren en oplossen van eerstelijns meldingen
  • Het verstrekken van opdrachten aan leveranciers (werkorders)
  • Doorzetten van meldingen naar de tweedelijns collega’s
  • Monitoren en bewaken van de voortgang van de meldingen en werkorders
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers;
  • Uitgeven van (dag)passen
  • Verstrekken en bijvullen van kantoorartikelen
  • Plaatsen van kleine bestellingen


Door de diversiteit in jouw functie werk je met verschillende onderdelen van het FMIS systeem. Het is dan ook belangrijk dat je snel nieuwe systemen en werkprocessen oppakt.


Wie ben jij?

Voor ons is jouw persoonlijkheid het belangrijkst. Wij kijken verder dan een cv, en willen graag jou leren kennen. Desalniettemin hebben wij wel een paar wensen:


  • Een afgeronde opleiding MBO 3 of hoger op het gebied van Facility Management (of vergelijkbaar)
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als Servicedesk medewerker of een vergelijkbare rol
  • Aantoonbare beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift conform CEFR-niveau B1
  • Ervaring met een FMIS (bij voorkeur TOPdesk)
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook en Teams)
  • Ervaring met Citrix
  • Je werkt gestructureerd en vind het leuk om zaken uit te zoeken
  • Je maakt nieuwe werkzaamheden, processen en systemen snel eigen
  • Woonachtig binnen een straal van 40 km


Verder ben je:

  • Klantvriendelijk en dienstverlenend
  • Representatief in houding, gedrag en kleding
  • Stressbestendig, rustig, energiek en betrokken
  • Accuraat, neemt initiatief
  • Flexibele houding, pro actief en hands-on mentaliteit
  • Communiceert gemakkelijk


Na een inwerkperiode, door de senior servicedeskmedewerker binnen de organisatie, wordt er een afsluitende inwerktoets afgenomen. Deze toets dient met een voldoende afgerond te worden. 

Vereisten

Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Lelystad, Flevoland, Nederland

of

Lelystad, Flevoland, Nederland