Overslaan naar content

Servicedesk Coördinator (facilitair)

Op locatie, Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 2.510,93 - € 4.707,71 per maandManagement & Advies

Functieomschrijving

Sta jij voor kwaliteit, ben je communicatief sterk en goed administratief onderlegd? Houd je daarnaast van lachen en vind je het leuk om andere te helpen? Lees dan snel verder.


Startdatum: in overleg

Uren: 32 - 40 uur p/w 

Werktijden: Maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00

Aanstelling: 1 jaar (met optie tot verlenging en vast dienstverband)

Standplaats: Amsterdam (deels thuiswerken mogelijk)

Salaris: tussen de € 2.510,93 en € 4.707,71 per maand (o.b.v. 40 uur)


Laten we bij het begin beginnen. Young Group is een facilitaire dienstverlener in onderzoeks- en onderwijsinstellingen, vastgoed en kantoren. Een combinatie die niet erg voor de hand ligt, we weten het, maar dat zorgt juist voor veel afwisseling in het werk.


We werken en denken mee met verschillende opdrachtgevers op strategisch, tactisch en operationeel niveau over een breed scala aan onderwerpen. Dit varieert van de inzet van receptiedienstverlening tot het implementeren van duurzaamheid in de onderhoudsplannen. Ook onze klanten zijn divers. We werken samen met gemeentes en overheidsinstellingen, maar ook met kleine VvE’s en scholen.



Wat ga je doen als Facilitair Servicedesk Coördinator bij Young Group?

In jouw rol als Facilitair Servicedesk coördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor (potentiële) opdrachtgevers en medewerkers. Jij coördineert, handelt af en/of zorgt dat de juiste persoon benaderd wordt. Je verwerkt meldingen, storingen, verzoeken en klachten van klanten en collega’s via telefoon, e-mail en de online chat (whatsapp). Zoals gezegd helpen wij onze opdrachtgevers op het gebied van facilitair beheer en huisvesting. Het is dan ook belangrijk dat jij hier de nodige kennis en kunde van meebrengt. 


Aan jou de verantwoordelijkheid om de Servicedesk verder te ontwikkelen. Binnen Young Group geloven we namelijk in continue verbetering. Zo zijn we o.a. druk bezig met het verbeteren van ons FMIS systeem. Ook jij zal hier een rol in spelen, aangezien jij de expert bent op het gebied van de Servicedesk en precies weet wat er nodig is om het werk efficiënter in te richten. Je houdt je bezig met het correct verwerken en implementeren van de data en ondersteun je bij het uitzoeken en documenteren van de verschillende processen gerelateerd aan jouw werkzaamheden. Verder neem je ieder proces van de Servicedesk onder de loep om te kijken hoe het beter kan.


Om ervoor te zorgen dat je de Servicedesk van A tot Z kent, begin je eerst zelf met het uitvoeren van het dagelijks reilen en zeilen. Op termijn komt er een collega bij om jou te ondersteunen, welke jij vanuit jouw rol als coördinator gaat aansturen. Hieronder vind je een greep uit de werkzaamheden:

  • Het aannemen, registreren en oplossen van eerstelijns meldingen
  • Het verstrekken van opdrachten aan leveranciers (werkorders)
  • beheren van de projectadministraties en gebouwdossiers in het FMIS
  • Doorzetten van meldingen naar de tweedelijns collega’s
  • Monitoren en bewaken van de voortgang van de meldingen en werkorders
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers
  • Doen van bestellingen en bijhouden voorraden op kantoor
  • Inventaris beheren op kantoor en registeren in het FMIS
  • Factuurcontrole op basis opdrachten/werkorders.
  • Meedenken en ontwikkelen van de Servicedesk functie


Wie ben jij?

De minimale vereisten voor deze functie zijn dat je minimaal twee jaar werkervaring hebt in een vergelijkbare rol en kennis hebt van facilitair beheer en gebouwonderhoud. Ook beheers je de Nederlandse en Engelse taal goed in zowel woord als geschrift. Als denk je graag mee over verbeteringen binnen de werkprocessen in de organisatie. Door de diversiteit in jouw functie werk je met verschillende onderdelen van ons FMIS systeem. Het is dan ook belangrijk dat je snel nieuwe systemen en werkprocessen oppakt. Zeker omdat je een belangrijke rol speelt in de verbetering van dit systeem en de bijbehorende procedures. Natuurlijk krijg je hier voldoende begeleiding in.


Waarom Young Group?

Simpel. Onze werksfeer en ons team. Oké, dat zegt iedere organisatie, maar bij ons is het écht zo. We zijn een hecht team, werken graag samen, helpen elkaar waar nodig en - het belangrijkst - we maken plezier. Zo organiseren we regelmatig verschillende activiteiten, uitjes en borrels. Maar ook op kantoor hebben we de grootste lol. De uitspraak ‘een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd’ gaat bij ons zeker op.


Young Group heeft een no-nonsense mentaliteit en een positieve werksfeer. We willen samen plezierig werken, kennis delen, leren van onze fouten en successen vieren. Onze organisatiestructuur is dan ook horizontaal en kent dus korte (management)lijnen. Hierdoor is veel ruimte voor eigen initiatief en groei. We streven naar ontwikkeling en verbetering op zowel professioneel als persoonlijk niveau en zetten individuele opleidingsbudgetten in om blijvend te kunnen leren en ontwikkelen.


Uiteraard hebben we onze zaken op orde. We voorzien je van een leuke werkplek en goede hulpmiddelen (o.a. laptop en telefoon) om fijn en gezond te werken. Je ontvangt naast een passende salaris ook nog een winstverdelingsregeling en wij doen een bijdrage (50%) in jouw pensioenopbouw. Deels thuiswerken behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. 

Vereisten

Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Op locatie, Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 2.510,93 - € 4.707,71 per maand

of

Op locatie, Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 2.510,93 - € 4.707,71 per maand