Skip to content

HR & Office Manager

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamI

Functieomschrijving

Kom jij ons gezellige team versterken? 

Young Group op zoek naar een gedreven HR en Office manager voor 32 tot 40 uur per week. Als HR- Office Manager weet je van aanpakken, ben je mens gericht en sterk op administratief vlak. Ben jij in staat om vele balletjes tegelijk in de lucht te houden en te zorgen dat alles soepel loopt op voor onze medewerkers en op kantoor? Wil jij werken voor een bedrijf waar veel doorgroeimogelijkheden zijn?


Startdatum: Zo snel mogelijk (startdatum in overleg)
Functieniveau: MBO+ werk- en denkniveau
Inzet: 32 - 40 uur per week (bij voorkeur verdeeld over 5 werkdagen)
Salaris: Marktconform op basis van opleiding en ervaring.


Als HR & Office Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van de personeelszaken en administratie. Daarbij wordt verwacht dat je ondersteuning biedt bij de financiële, office en HR administratie. In deze functie rapporteer je aan de operationeel manager van Young Group.


Welke verantwoordelijkheden krijg je als HR & Office Manager:

HR

  • Ondersteunen bij ontwikkelingen van de HR-strategie- en beleid;
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en arbeidsvoorwaardelijke wijzigingen;
  • beheren van de personeels en urenadministratie;
  • Contactpersoon voor de salarisadministratie, pensioenen en ziekteverzuim.
  • Verantwoordelijk voor de cursussen en opleidingen van de medewerkers.
  • Je bent verantwoordelijk voor de onboarding en offboarding van medewerkers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en bent daarmee op de hoogte en rapporteert over de voortgang van de medewerkers aan het management;

Office

  • Opstellen van contracten en bevestigingen naar leverancier of opdrachtgevers; 
  • Debiteuren/crediteuren administratie beheren; 
  • Opstellen van financiële rapportages;
  • Inventarisbeheer en gebruiksovereenkomsten opstellen;
  • Contractbeheer door bewaken van termijnen en evaluaties;
  • Beheren van projectadministraties;
  • Voorbereiden van overleggen, agenda opstellen en notuleren; 
  • Beheer van wagenpark en ICT;
  • Bestellingen en bijhouden voorraden intern.

Ondersteuning aan de recruiter voor Werving- en selectieprocedures

  • Opstellen van functieprofielen, vacatures en wervingsteksten;
  • Voeren van werving- en selectieprocedures;

Ondersteuning aan de Servicedesk coördinator:

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten en ondersteuning bij medewerkers;
  • Behandelen van binnenkomende meldingen, via telefoon en mail, in ons FMIS systeem;
  • Tijdig en op correcte manier opvolging geven aan en communiceren over de ontvangen meldingen
  • Ondersteuning bij het invullen van de capaciteitsplanning en invulling van het dagrooster; 
  • Opstellen van werkinstructies en het instrueren en begeleiden van medewerkers;


Wat breng je met je mee?

  • MBO+ niveau met minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring of HBO starter;
  • Ervaring met financiële en personeelsadministratie voeren; 
  • Kennis van het arbeidsrecht en HRM domein; 
  • Goede beheersing van Nederlands en Engelse taal;
  • Affiniteit met Facility en huisvesting is een grote pre;
  • Ervaring met een FMIS (Axxerion) systeem is een grote pre voor;
  • Een flexibele werkhouding en in staat om zelfstandig, proactief en doelgericht te werken;
  • Minimaal 32 tot 40 uur per week beschikbaar per week. 

Wat heeft Young Group te bieden?

  • Een zelfstandige functie, waar veel ruimte is voor eigen initiatief en ontwikkeling;
  • Naast het harde werken wordt regelmatig aan onze voetbaltafel gespeeld;
  • Elke vrijdagmiddag wordt de dag afgesloten met een borrel op kantoor;
  • Een zomer- en winterborrel met alle medewerkers;
  • Leuke activiteiten wanneer wij het kwartaal goed hebben afgesloten;
  • Verschillende interessante en toonaangevende opdrachtgevers door heel Nederland;
  • Een werkplek op ons gezellige kantoor in Amsterdam.
  • Een laptop en telefoon om je werkzaamheden optimaal te kunnen uitvoeren!
  • Een arbeidsovereenkomst bij een groeiend en ambitieus bedrijf op basis van hybride werken;
  • Een een bijdrage van 50% in je pensioenopbouw;


Over Young Group

Young Group is een facilitair dienstverlener actief binnen operationeel tot strategisch niveau met de focus op vastgoed en onderwijs. Actief in facilitair management, coördinatie en uitvoering door met opdrachtgevers, naast de dagelijkse praktijk, mee te denken over de toekomst van hun organisatie. Young Group is een jong, ambitieus en gezellig bedrijf wat bestaat uit twee divisies: School Facility en Young Facility

Werken bij Young Group betekent dat je terecht komt in een hecht team waar, naast hard werken, plezier centraal staat. Onze kernwaarden: VERBINDEND, DESKUNDIG, GEDREVEN. Young Group is een ambitieuze organisatie waar genoeg ruimte is voor jouw goede ideeën! Samen maken we de organisatie elke dag een stukje beter


Vereisten

Herken jij jezelf in bovenstaande? Reageer snel en wie weet ben jij straks onze nieuwe collega!


Wil jij eerst meer weten over deze vacature, Bel, app of mail onze recruiter Hayat via 06-24892680 of info@younggroup.nl

Je kan je sollicitatie richten aan Lieke van der Star, Operationeel Manager. We kijken uit naar jouw sollicitatie!


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Nederland, Noord-Holland, Amsterdam
I

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Nederland, Noord-Holland, Amsterdam
I