Skip to content

Medewerker Facilitair

Nederland, Noord-Holland, hilversumFM

Functieomschrijving

Voor een opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Medewerker Facilitair in Hilversum. 


Startdatum: 1 juni 2022 

Locatie: Hilversum

Inzet: minimaal 24 uur per week

Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het verzorgen van een tijdige terugkoppeling zowel bij verstoringen als bij successen. Jij zorgt ervoor dat de facilitaire- en huisvestingsprocessen efficiënt en effectief verlopen. Je bent een vraagbaak voor klanten (vaak op aangeven van onze frontoffice) op het gebied van de door team Facilitair te leveren producten en diensten. Je draagt zorg voor duidelijke opdrachten en instructies richting de operationele medewerkers en/of externe (toe)leveranciers. Je ondersteunt de senior medewerkers facilitair in de aansturing van de allround medewerkers binnen de keten. Jouw focus hierbij is ontzorgen. Zowel richting de allround facilitair medewerkers, de senior als de klanten.

Er wordt van je verwacht dat je sensitief en proactief bent, initiatief neemt voor het doen van verbetervoorstellen en deze ook daadwerkelijk tot realisatie brengt. Je draagt actief bij aan het hoge serviceniveau voor onze interne klanten. Je bent contractmanager van een aantal contracten op het gebied van soft- en hardservices het team. Je houdt je ook bezig met het verduurzamen van de organisatie. Verder ben je verantwoordelijk voor de aansturing van een aantal facilitaire projecten. Je zorgt ervoor dat deze van A-Z uitgevoerd worden en jij bent verantwoordelijk voor de projectsturing op de gebieden: geld, organisatie, tijd, informatie en communicatie


De voornaamste werkzaamheden van de medior medewerker facilitair:
- Bewaken van de uitvoering van klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen en onderhoudswerkzaamheden;
- Het beoordelen van (complexe) verzoeken/ klantwensen en vervolgens hier een adequate aanpak op bedenken en deze tot uitvoering brengen;
- Rapporteren over de voortgang van besluiten en acties;
- Leveranciers aansturen (contractmanagement en contractbeheer) op operationeel en tactisch niveau;
- Ondersteunen bij budgetbewaking, afhandelen en coderen van facturen;
- Adviseren en ondersteunen van de senior medewerkers en operationele medewerkers in de bedrijfsvoering;
- Data verzamelen die de basis kan vormen voor rapportages en besluitvorming;
- Facilitaire projecten zelfstandig begeleiden en ondersteunen bij grote projecten;
- 2e-lijns escalatieniveau zijn voor operationele problemen/ verstoringen;
- Ontwikkelen en integreren van duurzaamheid in de bedrijfsvoering en besluitvorming.


Wat vragen wij van jou?

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van facilitair, techniek of bouwkunde;
  • Aantoonbare werkervaring als projectleider bij facilitaire Europese aanbestedingen;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare recente werkervaring als facilitair medewerker binnen een facilitaire afdeling;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring waarbij je facilitaire projecten (rol van projectleider) en hard-services projecten in het facilitaire werkveld uitgevoerd hebt;
  • Een positieve instelling en positieve energie, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je klantgericht;
  • Een goed gevoel voor teamverhoudingen en neem je actief deel aan overleggen en activiteiten;
  • Een sterk analytisch vermogen en ben je kwaliteitsgericht.


Competenties

  • Communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Plannings- en organisatorische vaardigheden;
  • Doorzettingsvermogen.


Wat hebben wij te bieden?

Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van het project (met zicht op verlenging en op een vast dienstverband) óf een ZZP overeenkomst

  • Bij een dienstverband:
      • Je wordt onderdeel van een groeiend en ambitieus bedrijf en gave opdrachten binnen het facilitair werkveld;
      • Zomer- en winterborrel met alle medewerkers; (zolang corona dit niet toelaat proberen wij hier digitaal invulling aan te geven);
      • Sparren met een team van projectmanagers met allen een eigen expertise binnen Facilitair en Huisvesting in kennissessies;
      • Een laptop en telefoon om je werkzaamheden optimaal te kunnen uitvoeren.
  • Bij een ZZP overeenkomst:
    • Een vast aanspreekpunt binnen Young Group;
    • Ondersteuning bij nieuwe opdrachten indien gewenst;
    • Vrijblijvende bijeenkomsten met gelijkgestemden, zoals informatiebijeenkomsten, netwerkborrels etc. (wanneer corona dit weer toelaat)


Over Young Group

Young Group is een facilitair dienstverlener binnen operationeel tot strategisch niveau met de focus op vastgoed en onderwijs. Actief in facilitair management, coördinatie en uitvoering door met opdrachtgevers, naast de dagelijkse praktijk, mee te denken over de toekomst van hun organisatie. Young Group is een jong, ambitieus en gezellig bedrijf wat bestaat uit twee divisies: School Facility en Young Facility. Met onze organisatie, die zich kenmerkt met een no-nonsense mentaliteit, vormen wij een hecht team.


Vereisten

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Dan ontvangen wij graag jouw cv opgesteld in het Nederlands en een motivatie waarom jij de meest geschikte kandidaat bent voor deze opdracht. 

Solliciteren kan tot 18 mei 2022 12:00. De gesprekken zijn gepland op dinsdag 24 mei 2022 tussen 13.00 uur en 15.00 uur en donderdag 26 mei 2022 tussen 13.00 uur en 15.00 uur.


Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Nederland, Noord-Holland, hilversum
FM