Office Assistant/ Receptionist
Op locatie- Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland, Nederland
Hospitality
Gezocht: receptie/office medewerker in Alphen aan den Rijn! Ben jij klantgericht, communicatief sterk en hou je van afwisseling? Sluit je aan bij ons gezellige team en voel je welkom!
Functieomschrijving
Kom ons officeteam versterken in Alphen aan den Rijn!
Startdatum: december 2024
Aantal uur: 12 tot 16 uur per week (wekelijks de woensdag en om de week de donderdag)
Aanstelling: 1 jaar (met optie tot verlenging en vast dienstverband)
Standplaats: Alphen aan den Rijn
Salaris: tussen de € 15,07 en € 20,28 per uur, afhankelijk van jouw ervaring
Kun jij functioneren in een dynamische omgeving en alle balletjes hoog houden? Voor onze opdrachtgever in Alphen aan den Rijn zijn we op zoek naar een Office Assistant voor 12 uur in de week. Dit fijne bedrijf ontwerpt oplossingen en producten die bijdragen aan kankeronderzoek. Als Office Assistant ben je het visitekaartje van het kantoor en ben je administratief goed onderlegd. Daarnaast is het van belang dat je goed Engels spreekt. We zijn op zoek naar iemand die voor 12 uur in de week beschikbaar is en tevens op oproepbasis voor vervanging van ziekte, vakantie, etc.
Wat ga je doen als Office Assistant voor Young Group?
Je bent gastvrouw / gastheer van de organisatie en ontvangt gasten;
- Het beantwoorden van mail- en telefonisch verkeer, ervaring met Citrix is een pré;
- Het boeken van vluchten en hotelkamers voor de medewerkers;
- Contact met onderhouden met leveranciers (schoonmaakdiensten, klusjesman);
- Het beheren van de in- en uitgaande post;
- Versturen van pakketten en documenten via DHL;
- Aanvragen van huurauto's, taxiritten, visums en conference calls;
- Beheren van meldingen via Facility Portal, waarin medewerkers een melding maken m.b.t. mankementen binnen het gebouw.
- Verzorgen van de lunch en het zorg dragen voor verjaardagen van collega's;
- Storingen signaleren m.b.t. schoonmaak, pand, afvalverwerking etc. en deze melden in het Facility Portal.
Wie ben jij?
- Je hebt ervaring als receptiemedewerker of een soortgelijke functie;
- je hebt ervaring met Word, Excel, Outlook en Teams en weet tussen de systemen te schakelen;
- Je bent bent flexibel en niet vies van een beetje chaos;
- Je bent proactief en maakt graag een praatje, oftewel: gastvrij en klantgericht;
- Je bent in het bezit van een BHV certificaat of bereid deze te behalen;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal;
Wat heeft Young Group jou te bieden?
Het belangrijkste is dat je komt te werken een leuk en gezellig team, wie wil dat nou niet?! Verder is het een flexibele functie waarin je verschillende dagdelen en soms ook weekenden werkt. Jouw werktijden liggen tussen 06:45 uur en 23:30 uur. Uiteraard ontvang je een passend salaris.
Vereisten
Solliciteer direct!
Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geworden? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland, Nederland
of
- Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!