Overslaan naar content

Office assistent/ Receptionist(e)

Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland, NederlandFO

Functieomschrijving

Ben jij graag onder de mensen, dienstverlenend en weet je je weg te vinden in diverse computer systemen? Dan zoeken wij jou!


Onze opdrachtgever is een internationaal bedrijf met meerdere locaties in de wereld. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Alphen aan de Rijn. Een dynamisch en innoverend bedrijf dat oplossingen en producten ontwerpt die bijdragen aan kankeronderzoek. 


Voor het officeteam zijn we op zoek naar een collega die de even weken elke donderdag werkt en de oneven weken elke woensdag en donderdag. Daarnaast is het gewenst dat je extra uren inzetbaar bent ter ondersteuning of vervanging van collega's. 

Aantal uur per week: 12 uur (8 om 16 uur)

Startdatum: 1 januari 2024

Duur: Aanstelling van 1 jaar met een optie op een vaste aanstelling 


Je komt te werken in een dynamische internationale organisatie met collega's, bezoekers en klanten uit verschillende landen en culturen. De werkomgeving en cultuur is collegiaal en hecht. Er wordt samen gegeten tijdens lunchtijd en er worden regelmatig activiteiten georganiseerd voor alle medewerkers. Je bezet samen met een collega de receptie en werkt vanuit het officeteam met verschillende collega's samen. 


Wat ga je doen?

Als office assistent ben je het visitekaartje van het kantoor en ben je in staat om al deze mensen als gastvrouw te ontvangen en te woord te staan. De kracht van dit bedrijf is dat iedereen een warm welkom krijgt. Jij draagt hier met je collega's zorg voor. Daarnaast werk je aan administratieve werkzaamheden zoals:

  • Het beantwoorden van telefoon- en mailverkeer;
  • Beheer in- en uitgaande post, waaronder pakketen voor (inter)nationale verzendingen;
  • Het regelen van werkreizen, taxi's, huurauto's en hotels voor collega's;
  • Het regelen van attenties voor collega's;
  • Open- of sluitronde lopen door het pand;
  • Plaatsen van bestellingen bij de groothandel, bakker en bloemist.


Wie ben jij?

  • Je werkt graag in teamverband, maar gaat ook graag zelfstandig aan de slag; 
  • Je hebt ervaring met soortgelijke werkzaamheden en weet het overzicht te houden in piekmomenten;
  • Je interesseert je in medewerkers, vaste leveranciers en bezoekers en bent niet bang een praatje aan te gaan; 
  • Je bent representatief, gastvrij en klantvriendelijk;
  • Bij voorkeur ben je woonachtig in Alphen aan den Rijn of binnen een straal van 30 km; 
  • Je bent communicatief mondeling en schriftelijk vaardig in het Nederlands en Engels;
  • Je hebt ervaring met diverse systemen zoals Teams, Outlook, OneNote, Word en Excel en kunt hier makkelijk tussen schakelen.

Wij bieden

Wij bieden je een overeenkomst met een salaris passend aan jouw kennis en ervaring en een reiskostenvergoeding. Je komt te werken in een gezellig team van collega's, die je graag verder helpen en ondersteunen. 


Young Group

Young Group is een facilitair dienstverlener binnen operationeel tot strategisch niveau met de focus op vastgoed en onderwijs. Actief in facilitair management, coördinatie en uitvoering door met opdrachtgevers, naast de dagelijkse praktijk, mee te denken over de toekomst van hun organisatie. Young Group is een jong, ambitieus en gezellig bedrijf wat bestaat uit drie divisies, namelijk: School Facility, Young Facility en Young Event. Met onze organisatie, die zich kenmerkt met een no-nonsense mentaliteit, vormen wij een hecht team.

Vereisten


Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief. Vragen? Dan kan je contact opnemen met Floor via 06 48 47 24 14.

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland, Nederland

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland, Nederland