Overslaan naar content

Servicedesk Medewerker

Nijmegen, Gelderland, NederlandFO

Functieomschrijving

Heb jij passie voor gastvrijheid en klantenservice binnen een dynamische afdeling? Dan zoeken wij jou!


Startdatum:  Zo snel mogelijk

Standplaats: Nijmegen

Aantal uren:  24 - 40 uur 
Werktijden: tussen 8.00 en 18.00 uur
Aanstelling: 1 jaar (mogelijkheid tot verlenging en vast dienstverband) 


Wil jij het verschil maken voor studenten, medewerkers en externen en wil jij dit graag inzetten op een dynamische afdeling. Dan ben jij nodig als allround medewerker Service Centre!  


Young Group is op zoek naar een Servicedesk Medewerker voor het Service Centre bij een gerenommeerde onderwijsinstelling in Nijmegen. 

Als Servicedesk Medewerker ziet iedere dag er net weer anders uit. Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s en studenten. Je zoekt actief naar oplossingen en bekijkt situaties vanuit een breder perspectief waardoor je in staat bent om goede oplossingen te bieden. Voor de functie Servicedesk Medewerker zijn wij op zoek naar iemand die het leuk vindt om verschillende taken op zich te nemen en zich volledig in de rol wil verdiepen. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en zorgt dat deze op een vriendelijke manier wordt geholpen. Je houdt de processen bij en op het moment dat er klachten of vragen zijn weet jij deze perfect op te lossen.

Het Service Centre-team helpt de gasten op een hartelijke en professionele manier. Medewerkers en studenten zullen vanuit diverse behoeften contact opnemen met het Service Centre: (groeps)reserveringen van vergaderzalen, het regelen van lunches, melding van storingen, het aanvragen van parkeerabonnementen, een specifiek persoon willen spreken, feedback geven, klacht indienen, etc. Zoals je leest, super veel afwisseling en uitdaging. Je komt op locatie fysiek op kantoor te werken in een gezellig en dynamisch team. Samen met je collega’s help je elkaar en zorg je er samen voor dat jullie elkaar kunnen ondersteunen in het proces waar nodig.


Wat zijn jouw taken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker voer jij onder andere de volgende werkzaamheden uit:

  • Het bieden van ondersteuning via telefoon, mail en intercom.
  • Het registreren van incidenten via Planon.
  • Contact en aansturing van de leveranciers.
  • Beheer toegang autorisatie. 

Wat vragen wij van jou ?

  • Je hebt ervaring als Servicedesk Medewerker;
  • Je kan goed samenwerken in teamverband en houdt ervan om resultaten te zien;
  • Je bent representatief, proactief en pragmatisch ingesteld;
  • Je bent klantvriendelijk, communicatief vaardig 
    naar de klant maar ook naar je collega’s;
  • Je bent in het bezit van een BHV certificaat, óf bereidt deze te behalen; 
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal (B2 niveau);
  • Beheersing van de Engelse taal (B1 niveau);
  • Je bent administratief onderlegd;
  • Kennis van Planon is een pré.


Wat heeft Young Group jou te bieden?

  • Een gezellig team aan collega's in Nijmegen;
  • Structurele organisatie brede teamborrel of uitjes;
  • Een jaarlijks ontwikkelingsbudget en een bijdrage aan je pensioen van 50%.


Over Young Group

Young Group is een facilitair dienstverlener binnen operationeel tot strategisch niveau met de focus op vastgoed en onderwijs. Actief in facilitair management, coördinatie en uitvoering door met opdrachtgevers, naast de dagelijkse praktijk, mee te denken over de toekomst van hun organisatie. Young Group is een jong, ambitieus en gezellig bedrijf wat bestaat uit twee divisies: School Facility en Young Facility. Met onze organisatie, die zich kenmerkt met een no-nonsense mentaliteit, vormen wij een hecht team.

Vereisten

Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraak? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Geef daarin aan hoeveel uur in de week voor jou de voorkeur heeft, maar houdt ook rekening met een stukje flexibiliteit.

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Nijmegen, Gelderland, Nederland

of

Nijmegen, Gelderland, Nederland