Overslaan naar content

Receptie/servicedesk medewerker (ambulant)

Almere, Flevoland, NederlandFO

Functieomschrijving


Ben jij ons gastvrije vliegende keep met organisatorisch en administratief talent? 

Dan zoeken wij jou!!!


Voor een drietal opdrachtgevers in de regio Utrecht en Lelystad zijn wij op zoek naar een collega die tijdens verlof, ziekte en trainingen in kan vallen voor onze vaste receptionisten en servicedeskmedewerkers.


Startdatum: ZSM

Standplaats: Utrecht en Lelystad (woonachtig in Almere is centraal)

Aantal uren: variërend
Aanstelling: 1 jaar (mogelijkheid tot verlenging)


Als buddy ben jij onze vliegende keep die ervoor zorgt dat onze projecten op volle sterkte doordraaien. Het betreft een kantoorverzamelpand in Utrecht, een zorginstelling in Utrecht en een overheidsinstantie in Lelystad. Voor beide opdrachtgevers in Utrecht ga je te werk als receptionist(e) en in Lelystad als servicedeskmedewerker. Gastvrijheid, kunnen organiseren en administratief sterk is voor alle 3 de opdrachtgevers van belang. 


Wat zijn jouw taken als Receptie medewerker?

  • Het ontvangen en begeleiden van huurders, bezoekers en monteurs
  • Aankondiging van bezoekers en leveranciers per telefoon of per mail, indien gewenst
  • Orde en netheid bewaken in het gebouw
  • Uitgifte en registratie van sleutels en registratie van overdrachten
  • Verspreiden ingekomen post en het aannemen van pakketten en aangetekende stukken
  • Gastheer/vrouw functie voor de algemene ruimte
  • Inschakelen van Service Centre/monteur of gebouwbeheerder bij storingen
  • Het t openen en sluiten van het gebouw
  • Bezoekersregistratie en uitgifte en inname toegangspassen
  • Bij calamiteiten alarmeren van de aanwezige BHV-ers
  • Orders invoeren en facturen controleren, steekproeven op budgetorders
  • Bestellingen (o.a. kantoorartikelen, bloemen, lunch) en sleutelregistratie
  • Reserveren van externe vergaderruimtes (mogelijk landelijk)
  • En diverse andere administratieve taken


Wat zijn jouw taken als servicedeskmedewerker?

  • Het aannemen, registreren en oplossen van eerstelijns meldingen
  • Het verstrekken van opdrachten aan leveranciers (werkorders)
  • Doorzetten van meldingen naar de tweedelijns collega’s
  • Monitoren en bewaken van de voortgang van de meldingen en werkorders
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers;
  • Uitgeven van (dag)passen
  • Verstrekken en bijvullen van kantoorartikelen
  • Plaatsen van kleine bestellingen


Wat vragen wij van jou ?

  • Je bent flexibel!
  • Je bent enthousiast, representatief, proactief en spontaan
  • Je bent klantvriendelijk en gastgericht
  • Je bent in het bezit van een BHV certificaat, óf bereidt deze te behalen
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal (B2 niveau)
  • Je bent administratief onderlegd en kunt overweg met computersystemen


Wat heeft Young Group jou te bieden?

  • Een gezellig team aan collega's
  • Structurele organisatie brede teamborrel of uitjes
  • Een jaarlijks ontwikkelingsbudget en een bijdrage aan je pensioen van 50%.


Over Young Group

Young Group is een facilitair dienstverlener binnen operationeel tot strategisch niveau met de focus op vastgoed en onderwijs. Actief in facilitair management, coördinatie en uitvoering door met opdrachtgevers, naast de dagelijkse praktijk, mee te denken over de toekomst van hun organisatie. Young Group is een jong, ambitieus en gezellig bedrijf wat bestaat uit twee divisies: School Facility en Young Facility. Met onze organisatie, die zich kenmerkt met een no-nonsense mentaliteit, vormen wij een hecht team. Younggroup is volop in ontwikkeling en groeit als bedrijf in omvang en kennis. Dankzij deze groei kunnen wij collega's mogelijkheden bieden in ontwikkeling en wensen.

Vereisten

Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Almere, Flevoland, Nederland

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Almere, Flevoland, Nederland