Skip to content

Receptioniste (m/v)

Nederland, Zuid-Holland, Den HaagFO

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een facilitair medewerker / receptionist(e) 

Ben jij de nieuwe collega die bezoekers en medewerkers ontvangt met een glimlach, collega's ondersteund en zorgt dat alles op facilitair gebied op rolletjes loopt samen met een fijn team van een aantal dames die al heel wat jaartjes ervaring hebben in deze functie? Lees snel verder.


Startdatum: Z.s.m.

Locatie: Den Haag (leidseveen)

Aantal uren: 3 dagen per week. Rooster in overleg


Wat ga je doen?

Als receptie / facilitair medewerker heb je een belangrijke rol. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de interne en externe klant met betrekking tot de facilitaire dienstverlening. Samen met je collega's zorg je ervoor dat alles op facilitair gebied goed verloopt. Je werkgebied is heel divers, van het uitvoeren van receptietaken, het afhandelen van telefoonverkeer, het zorgen dat bijeenkomsten goed verlopen tot taken op het gebied van post, beveiliging, catering en de afhandeling van meldingen.

receptioniste dame leeftijd

Een dag door de ogen van de receptioniste / facilitair medewerker:

8 uur | Vandaag werk ik in de frontoffice achter de receptiebalie. Ik open de slagboom en deur voor de postbezorger en zorg ervoor dat de post gelijk wordt verdeeld. Niet veel later komen collega’s die vandaag op kantoor werken zich melden en vragen of er post voor hun klaar ligt.

9 uur | Een leverancier meldt zich en die ik ontvang met een glimlach. Ik registreer de naam en zorg ervoor dat diegene zijn werkzaamheden kan uitvoeren. Ik bied de leverancier een kopje koffie aan. Mijn collega beantwoord vanuit huis het interne en externe telefoonverkeer.

9.30 uur | Tijdens de wekelijkse online Stand van Zaken horen alle collega’s meer over de verschillende activiteiten en programma’s binnen de organisatie. Maar ook informatie om zelf goed en gezond te kunnen werken, zoals de ‘half uur per dag bewegen challenge’. Er is oog voor mij als medewerker.

11 uur | Ondertussen komen collega’s langs met vragen, zoals het lenen van sleutels of pasjes, waarbij ik zorg voor de uitgifte en registratie. Samen met mijn collega hou ik de mailboxen bij en controleer ik ook of er bestellingen moeten worden gedaan.
13.30 uur | Ik loop ’s middags een rondje door het gebouw waarbij ik controleer of de pantry’s en vergaderruimten op orde zijn en kijk of er voldoende voorraad bij de printers aanwezig is. Ik handel de facilitaire meldingen af die zijn binnengekomen.

15 uur | De bestelling met briefpapier is afgeleverd en ik zorg er gelijk voor dat het op de juiste plek wordt opgeruimd. Daarna moet de post op tijd klaar staan, dus vlug de losse poststukken frankeren en aangetekende stukken online aanmelden.

16.30 uur | Het is einde werkdag, de tijd is vandaag voorbij gevlogen en morgen staat er weer een nieuwe afwisselende dag klaar!


Wat vragen we van jou?
Wij zoeken een dienstverlenende collega die het leuk vindt om collega’s en bezoekers met een glimlach te ontvangen. Gastvrijheid en hospitality zijn voor jou vanzelfsprekend. Om deze functie goed te kunnen vervullen vind jij het leuk om verschillende taken op te pakken ter ondersteuning. Je bent flexibel inzetbaar en hebt een klant- en servicegerichte instelling, met gevoel voor kwaliteit en een gestructureerde werkwijze.
Daarnaast breng je het volgende mee:

  • Bij voorkeur een opleiding op MBO niveau;
  • In het bezit van een BHV-certificaat of bereidt deze (op onze kosten) te behalen;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Den Haag;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal;
  • Uitstekende beheersing van MS Office Tools;
  • Enige jaren werkervaring in een klantvriendelijke en servicegerichte functie;
  • Je bent geordend, goed in multi-tasken en kunt prioriteiten stellen;
  • Je hebt affiniteit met het bieden van technische ondersteuning;
  • Je werkdagen zijn op flexibele basis in eerste instantie 3 dagen per week. Na 2 maanden is het mogelijk dat dit soms 2 dagen worden. Tevens ben je bereid om tijdens bijvoorbeeld vakanties van collega’s in te vallen.


Wat heeft Young Group jou te bieden?

  • Een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie 0 uur bij een ambitieus bedrijf;
  • Doorgroei- en (interne) opleidingsmogelijkheden;
  • Mogelijkheden om de uren uit te breiden bij een opdrachtgever te Alphen a/d Rijn (ook op oproepbasis);
  • Een gezellig team van collega's;
  • Elk half jaar een bedrijfsborrel of uitje met alle Young Group collega's;
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding.


Over Young Group

Young Group is een facilitair dienstverlener binnen operationeel tot strategisch niveau met de focus op vastgoed en onderwijs. Actief in facilitair management, coördinatie en uitvoering door met opdrachtgevers, naast de dagelijkse praktijk, mee te denken over de toekomst van hun organisatie. Young Group is een jong, ambitieus en gezellig bedrijf wat bestaat uit twee divisies: School Facility en Young Facility. Met onze organisatie, die zich kenmerkt met een no-nonsense mentaliteit, vormen wij een hecht team.

Vereisten


Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel en wie weet ben jij binnenkort onze collega. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Wil je eerst informatie? Mail dan naar info@younggroup.nl


Nederland, Zuid-Holland, Den Haag
FO