
Recruiter
Amsterdam, Noord-Holland, NederlandStaf
Functieomschrijving
Ben jij onze nieuwe Recruiter?
Een nieuwe collega die het leuk vindt om te werken binnen een organisatie met oneindig veel mogelijkheden, graag met mensen werkt en beschikt over een gezonde dosis humor.
Startdatum: 1 juli/ 1 aug. 2023 (in overleg)
Arbeidsovereenkomst: 1 jaar (met zicht op vast dienstverband)
Uren: 24-40 uur per week (in overleg)
Standplaats: Amsterdam (kantoor/thuis)
Wat ga je doen?
Young Group is een facilitaire dienstverlener in vastgoed en onderwijs. We werken en denken mee met verschillende opdrachtgevers op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Als recruiter help je ons om de juiste collega’s te vinden die onze klanten kunnen ondersteunen met deze uiteenlopende projecten. Er is ook geen dag hetzelfde. Het ene moment ben je bezig met het werven van een nieuwe collega (van Receptioniste tot Facilitair Projectmanager), waar je het volgende moment fungeert als sparringpartner voor het management of een uitvraag behandeld van één van onze klanten binnen het onderwijs of vastgoed. Diversiteit in zowel de werkzaamheden, de vacatures als de kandidaten die je spreekt is dan ook een feit.
Naast de praktische uitvoering van de functie, zoals het voeren van selectiegesprekken en het schrijven van vacatures, krijg je ook alle ruimte om jouw eigen ideeën vorm te geven en door te voeren, o.a.:
- De optimalisatie van het recruitmentsysteem;
- Opbouw en beheer van onze Talent Pools en de uitbouw van ons netwerk;
- Ontwikkeling van de recruitmentactiviteiten middels verschillende wervingskanalen;
- Het op de kaart zetten van Young Group binnen de Nederlandse arbeidsmarkt.
Bovenstaande werkzaamheden zijn maar een greep uit het assortiment. We vinden het belangrijk dat je op je plek zit en dat je meedenkt over de invulling van deze functie. Hoe je de functie inkleed is dus aan jou in samenwerking met je leidinggevende.
Waarom Young Group?
Simpel. Onze werksfeer en ons team. Oké, dat zegt iedere organisatie, maar bij ons is het écht zo. We zijn een klein en hecht team, werken graag samen, helpen elkaar waar nodig en - het belangrijkst - we maken plezier. Zo organiseren we regelmatig verschillende activiteiten, uitjes en borrels. Maar ook op kantoor hebben we de grootste lol. De uitspraak ‘een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd’ gaat bij ons zeker op.
Onze organisatiestructuur is horizontaal en kent dus korte (management)lijnen. Hierdoor is veel ruimte voor eigen initiatief en groei. We streven naar ontwikkeling en verbetering op zowel professioneel als persoonlijk niveau en zetten individuele opleidingsbudgetten in om blijvend te kunnen leren en ontwikkelen.
Verder hebben we een no-nonsense mentaliteit en hebben we onze zaken op orde. We voorzien je van een leuke werkplek en goede hulpmiddelen om fijn en gezond te werken en doen een bijdrage (50%) in de pensioenopbouw. Deels thuiswerken behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.
Vereisten
Solliciteer direct!
Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands.
Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Dan kan je contact opnemen met Commercieel Manager Anne Huijgen via 06 24 89 54 66.
Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!