Overslaan naar content

Office medewerker

  • Op locatie, Hybride
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • Bedrijfsvoering

Functieomschrijving

Kom jij ons gezellige team versterken? 

Young Group op zoek naar een gezellige office medewerker voor 32 tot 40 uur per week. Als HR & Office medewerker weet je van aanpakken, ben je mens gericht en sterk op administratief vlak. Ben jij in staat om vele balletjes tegelijk in de lucht te houden en te zorgen dat alles soepel loopt op voor onze medewerkers en op kantoor? Wil jij werken voor een bedrijf waar veel doorgroeimogelijkheden zijn?

Startdatum: Zo snel mogelijk (startdatum in overleg)
Functieniveau: MBO+ werk- en denkniveau
Inzet: 32 - 40 uur per week (bij voorkeur verdeeld over 4 of 5 werkdagen)
Salaris: tussen de € 2.579,98 en € 3.899,21 o.b.v. 40 uur per week.


Als office medewerker ben je ondersteunend in de dagelijkse gang van zaken van de personeelszaken en administratie. Daarbij wordt verwacht dat je ondersteuning biedt bij de financiële, office en HR administratie. In deze functie rapporteer je aan de coördinator bedrijfsvoering van Young Group.

Welke verantwoordelijkheden krijg je als administratief medewerker:

Office

  • Opstellen van contracten en bevestigingen naar leverancier of opdrachtgevers; 

  • Debiteuren/crediteuren administratie beheren; 

  • Opstellen van financiële rapportages;

  • Inventarisbeheer en gebruiksovereenkomsten opstellen;

  • Contractbeheer door bewaken van termijnen en evaluaties;

  • Beheren van projectadministraties;

  • Voorbereiden van overleggen, agenda opstellen en notuleren; 

  • Beheer van wagenpark en ICT;

  • Bestellingen en bijhouden voorraden intern.

HR

  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en arbeidsvoorwaardelijke wijzigingen;

  • beheren van de personeels- en urenadministratie;

  • Contactpersoon voor de salarisadministratie, pensioenen en ziekteverzuim;

  • Verantwoordelijk voor de cursussen en opleidingen van de medewerkers;

  • Je bent verantwoordelijk voor de onboarding en off-boarding van medewerkers;

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers

Ondersteuning voor Werving- en selectieprocedures

  • Opstellen van functieprofielen, vacatures en wervingsteksten;

  • Voeren van werving- en selectieprocedures.

Wat breng je met je mee?

  • MBO+ niveau met minimaal 2 jaar werkervaring of HBO starter;

  • Ervaring met financiële en/of personeelsadministratie voeren; 

  • Kennis van het arbeidsrecht en HRM domein; 

  • Goede beheersing van Nederlandse taal;

  • Ervaring met een FMIS (Axxerion) systeem is een pre;

  • Een flexibele werkhouding en in staat om zelfstandig, proactief en doelgericht te werken;

  • Minimaal 32 tot 40 uur per week beschikbaar per week. 

Waarom Young Group?

Simpel. Onze werksfeer en ons team. Oké, dat zegt iedere organisatie, maar bij ons is het écht zo. We zijn een klein en hecht team, werken graag samen, helpen elkaar waar nodig en - het belangrijkst - we maken plezier. Zo organiseren we regelmatig verschillende activiteiten, uitjes en borrels. Maar ook op kantoor hebben we de grootste lol. De uitspraak ‘een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd’ gaat bij ons zeker op.

Onze organisatiestructuur is horizontaal en kent dus korte (management)lijnen. Hierdoor is veel ruimte voor eigen initiatief en groei. We streven naar ontwikkeling en verbetering op zowel professioneel als persoonlijk niveau en zetten individuele opleidingsbudgetten in om blijvend te kunnen leren en ontwikkelen.

Verder hebben we een no-nonsense mentaliteit en hebben we onze zaken op orde. We voorzien je van een leuke werkplek en goede hulpmiddelen (o.a. laptop en telefoon) om fijn en gezond te werken en doen een bijdrage (50%) in de pensioenopbouw. Deels thuiswerken behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.

Vereisten

Herken jij jezelf in bovenstaande? Reageer snel en wie weet ben jij straks onze nieuwe collega!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


of

Op locatie, Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland