Overslaan naar content

Facilitair Servicedesk medewerker (oproep)

Op locatie
  • Lelystad, Flevoland, Nederland
€ 15,07 - € 20,28 per uurHospitality

Functieomschrijving

Ben jij servicegericht, communicatief vaardig en houd je ervan om alles tot in de puntjes te regelen? Lees dan verder!


Startdatum: in overleg

Aantal uur: flexibel

Aanstelling: 1 jaar (met optie tot verlenging en vast dienstverband)

Standplaats: Lelystad

Salaris: tussen de € 15,07 en € 20,28 per uur, afhankelijk van jouw ervaring


Sta jij voor kwaliteit, ben je communicatief sterk en ben je draai je je hand niet om voor het schakelen tussen verschillende systemen? Dan zit je bij deze functie en opdrachtgever goed! Wij zijn op zoek naar een Facilitair Servicedeskmedewerker voor een overheidsinstantie in Lelystad om ons vaste servicedeskteam te ondersteunen. Bij ziekte of verlof van jouw collega’s neem jij hun werk moeiteloos over.


Wat ga je doen als Facilitair Servicedesk medewerker?

In jouw rol als Facilitair Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor facilitaire vragen. Jij coördineert, handelt af en/of zorgt dat de juiste persoon benaderd wordt. Je verwerkt meldingen, storingen, verzoeken en klachten van klanten en collega’s. Je bent achtervang bij het ondersteunen bij evenementen. Het kan wel eens voorkomen dat dit in avonden of weekenden valt.


Hieronder vind je een greep uit de werkzaamheden:

  • Het aannemen, registreren en oplossen van eerstelijns meldingen
  • Het verstrekken van opdrachten aan leveranciers (werkorders)
  • Doorzetten van meldingen naar de tweedelijns collega’s
  • Monitoren en bewaken van de voortgang van de meldingen en werkorders
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers;
  • Uitgeven van (dag)passen
  • Verstrekken en bijvullen van kantoorartikelen
  • Plaatsen van kleine bestellingen


Door de diversiteit in jouw functie werk je met verschillende onderdelen van het FMIS systeem. Het is dan ook belangrijk dat je snel nieuwe systemen en werkprocessen oppakt. De Servicedesk van P&O en ICT zijn naast de Facilitaire Servicedesk gevestigd, waardoor er direct overleg mogelijk is.


Wie ben jij?

Voor ons is jouw persoonlijkheid het belangrijkst. Wij kijken verder dan een cv, en willen graag jou leren kennen. Desalniettemin hebben wij wel een paar wensen:

  • Een MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Aantoonbare beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift conform CEFR-niveau B1;
  • Ervaring met een FMIS (bij voorkeur TOPdesk) en Citrix;
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook en Teams);
  • Je werkt gestructureerd en vind het leuk om zaken uit te zoeken;
  • Je maakt nieuwe werkzaamheden, processen en systemen snel eigen.


Wat bieden wij?

Het belangrijkste is dat je komt te werken een leuk en gezellig team, wie wil dat nou niet?! Verder is het een afwisselende en uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng. Uiteraard ontvang je ook een passend salaris en doen wij een bijdrage (50%) in jouw pensioenopbouw.


Onderdeel van de sollicitatieprocedure is de aanvraag van een VOG.

Vereisten

Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Op locatie
  • Lelystad, Flevoland, Nederland
€ 15,07 - € 20,28 per uur

of

Op locatie
  • Lelystad, Flevoland, Nederland
€ 15,07 - € 20,28 per uur