Overslaan naar content

Receptiemedewerker (oproep - regio Zuid-Holland)

Op locatie
  • Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
  • Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland, Nederland
+1 meer
€ 15,07 - € 19,8 per uurHospitality

Functieomschrijving

Ben jij servicegericht, communicatief vaardig en houd je ervan om alles tot in de puntjes te regelen? Lees dan verder!

Startdatum: in overleg

Uren: flexibel

Werktijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 17.30 (op oproep)

Standplaats: Den Haag en Alphen aan den Rijn

Aanstelling: 1 jaar (mogelijkheid tot verlenging en vast dienstverband)

Salaris: tussen de € 15,07 en € 19,80 per uur, afhankelijk van jouw ervaring


Voor een tweetal opdrachtgevers in Den Haag en Alphen aan de Rijn zijn wij op zoek naar een vriendelijke en representatieve receptionist(e) om ons team te versterken. Het receptieteam bestaat uit vaste collega's. Uiteraard willen deze collega's ook wel eens genieten van een dagje vrij of een welverdiende vakantie. Dat is wanneer jij te hulp schiet! Jij neemt de werkzaamheden over en zorgt ervoor dat jouw collega's met een gerust hart van hun verlof kunnen genieten. Dit betekent niet dat je enkel in de vakantieperiode werkt. Je wordt geregeld gevraagd om bij te springen. Dit doen we allemaal in overleg met jou. Hierdoor is dit de perfecte functie om te combineren met een opleiding of een flexibele thuissituatie.

Wat ga je doen als Receptiemedewerker?

Als receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers, bezoekers en leveranciers. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoontjes, het ontvangen van gasten en het beheren van de algemene e-mailbox. Als receptionist(e) bij Young Group ben je zowel het visitekaartje van ons als voor de opdrachtgever.


Daarnaast houd jij je bezig met:

  • Bezoekersregistratie en uitgifte en inname toegangspassen;
  • Ontvangen / begeleiden van bezoekers en leveranciers;
  • Aannemen post en pakketten;
  • Bij calamiteiten alarmeren van de aanwezige BHV-ers;
  • Orders invoeren en facturen controleren, steekproeven op budgetorders;
  • Bestellingen (o.a. kantoorartikelen, bloemen, lunch) en sleutelregistratie;
  • Storingen melden bij leverancier of beheerder gebouw;
  • Reserveren van externe vergaderruimtes (mogelijk landelijk);
  • Bewaken van openstaande meldingen vanuit storingen;
  • En diverse andere administratieve taken.


Wie ben jij?

Voor ons is jouw persoonlijkheid het belangrijkst. Wij kijken verder dan een cv, en willen graag jou leren kennen. Desalniettemin hebben wij wel een paar wensen:

  • Minimaal MBO Niveau 4 werk-/denkniveau;
  • Ervaring met het Microsoft Office pakket en audiovisuele middelen;
  • Een representatieve en enthousiaste uitstraling;
  • Ervaring als receptionist(e) of in een vergelijkbare functie in een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling en schriftelijk;
  • In het bezit is van een BHV diploma, of bereidt deze te behalen.


Wat bieden wij?

Het belangrijkste is dat je komt te werken een leuk en gezellig team, wie wil dat nou niet?! Verder is het een afwisselende en uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng. Verder krijg je genoeg mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen middels trainingen en cursussen. Uiteraard ontvang je ook een passend salaris en doen wij een bijdrage (50%) in jouw pensioenopbouw.

Vereisten

Solliciteer direct!

Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Op locatie
  • Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
  • Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland, Nederland
+1 meer
€ 15,07 - € 19,8 per uur

of

Op locatie
  • Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
  • Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland, Nederland
+1 meer
€ 15,07 - € 19,8 per uur