
Receptiemedewerker/Office assistant (twee locaties)
- Op locatie
- Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland, Nederland
- Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
 +1 meer
- € 2.446 - € 3.206 per maand
- Hospitality
Functieomschrijving
Startdatum: in overleg
Aantal uur: 12 tot 24 uur per week
Aanstelling: 1 jaar (met optie tot verlenging en vast dienstverband)
Salaris: tussen de € 2.446 en € 3.206 per maand (o.b.v. 40 uur), afhankelijk van jouw ervaring
Wij zijn op zoek naar een Allround Receptiemedewerker die het leuk vindt om voor twee van onze fijne opdrachtgevers aan het werk te gaan. Het gaat hierbij om receptiewerkzaamheden en zowel organisatorische als administratieve taken. Je bent het visitekaartje van de organisatie en vind het leuk om andere te helpen. Bij een van de opdrachtgevers wordt er veel Engels gesproken. Het is dan ook belangrijk dat je de Engelse taal goed beheerst.
Wat ga je doen als office assistant voor Young Group?
- Je bent het visitekaartje van de organisatie en ontvangt gasten; 
- Het beantwoorden van mail- en telefonisch verkeer, ervaring met Citrix en Topdesk is een pré; 
- Het boeken van vluchten en hotelkamers voor de medewerkers; 
- Contact met onderhouden met leveranciers (schoonmaakdiensten, klusjesman); 
- Het beheren van de in- en uitgaande post; 
- Versturen van pakketten en documenten via koeriersdiensten; 
- Aanvragen van huurauto's, taxiritten, visums en conference calls; 
- Beheren van meldingen via Facility Portal, waarin medewerkers een melding maken m.b.t. mankementen binnen het gebouw. 
- Verzorgen van de lunch en het zorg dragen voor verjaardagen van collega's; 
- Storingen signaleren m.b.t. schoonmaak, pand, afvalverwerking etc. en deze melden in het Facility Portal. 
Wie ben jij?
Natuurlijk ben vind je het niet erg om te reizen en kun je schakelen als geen ander. Je wordt immers ingezet bij verschillende opdrachtgevers die allemaal een andere werkwijze hebben en andere prioriteiten. Gelukkig kun jij dit feilloos aanvoelen en snel oppakken. Daarnaast kun je je identificeren met de volgende punten:
- Je hebt ervaring als receptiemedewerker of een soortgelijke functie; 
- Je hebt ervaring met Word, Excel, Outlook en Teams en weet tussen de systemen te schakelen; 
- Je bent bent flexibel en niet vies van een beetje chaos; 
- Je bent proactief en maakt graag een praatje, oftewel: gastvrij en klantgericht; 
- Je bent in het bezit van een BHV certificaat of bereid deze te behalen; 
- Goede beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal. 
Waarom Young Group?
Simpel. Onze werksfeer en ons team. Oké, dat zegt iedere organisatie, maar bij ons is het écht zo. We zijn een hecht team, werken graag samen, helpen elkaar waar nodig en - het belangrijkst - we maken plezier. Zo organiseren we regelmatig verschillende activiteiten, uitjes en borrels. De uitspraak ‘een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd’ gaat bij ons zeker op.
Young Group heeft een no-nonsense mentaliteit en een positieve werksfeer. We willen samen plezierig werken, kennis delen, leren van onze fouten en successen vieren. Onze organisatiestructuur is dan ook horizontaal en kent dus korte (management)lijnen. Hierdoor is veel ruimte voor eigen initiatief en groei. We streven naar ontwikkeling en verbetering op zowel professioneel als persoonlijk niveau en zetten individuele opleidingsbudgetten in om blijvend te kunnen leren en ontwikkelen.
Vereisten
Solliciteer direct! 
Herken jij je in bovenstaande beschrijving en ben je enthousiast geraakt? Reageer dan snel met jouw CV én motivatiebrief in het Nederlands. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
De aanvraag van een VOG is een verplicht onderdeel van het sollicitatieproces. Zonder geldige VOG is werken bij Young Group niet mogelijk.
of
- Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland, Nederland
- Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

